LifeTilt Light

Az igazság az, hogy rossz ember vagyok. Az életem kudarcok sorozata volt, a nők akiket nem tudtam szeretni, az esélyek melyeket nem tudtam megragadni. De ezen változtatok. Megváltozom. Ez volt az utolsó ilyen eset. Mostantól tiszta leszek, kihúzom magam. És az életet választom. Már alig várom. Olyan leszek mint maguk. Lesz állásom, családom,rohadt nagy tévém, mosógépem, kocsim, CD lemezem, elektromos konzervnyitóm, jó egészségem, alacsony koleszterinszintem, biztosításom, jelzálogom, első otthonom, szabadidőruhám, három részes öltönyöm, kvízjátékom, szemét kajám, gyerekeim, séták a parkban, rendes munkaidő, golfparti, kocsimosás, elegáns kardigánok, családi karácsony, rendes nyugdíj, adómentesség, csatornapucolás, és a végen ha már nincs semmi, a halál.

Friss topikok

Címkék

Formspring

2012.11.28. 00:53 Tyler Durden_

Az új Tilt adja a lendületet vagy a mostanában ért negatív támadások?és a jövőben mit kezdesz ezekkel?

engem ezek a negatív támadások éltetnek és katalizátorként hatnak rám. ha nem érnek ezek a támadások és nem akarnák egyesek tönkretenni a tiltet és személy szerint engem, ha nem kapnék külső kritikákat, jogos és jogtalan támadásokat, simán beleülnék az eddig elért sikereimbe és abból élnék mint egy 1 albumos faszfej, aki egyszer nagyot alkotott és elért valamit és most arra veri éveken keresztül közben meg nem veszi észre hogy azok az idők már régen elmúltak.

paradox de ha nincsenek ezek az emberek akkor nincs innovácio, nincs új lifetilt, nem fejlesztek semmit, nem építem be a kristofékat, és nem teszem az egész lifetiltet szakmai alapokra komoly szakemberek, és intézmények bevonásával.

nekem kellenek ezek a negatív kritikák, nekem ezért kell provokálnom hogy indulatokat gerjesszek, amiket én lecsapolok és ezt a mérhetetlen düh energiát magamba szívva építek tovább, és szerzek újabb lendületet.

hihetetlenül erős vagyok most nincs most olyan dolog ami engem vagy a tiltet megállíthatná és én ezt mind a támadásoknak köszönhetem, mert aki engem le akar győzni vagy fölém akar kerekedni annak nagyon fel kell kötni a gatyáját és pontosan azért amiért képes voltam 2 év alatt egy blog bejegyzésből egy több alkalmazottas vállalkozást létrehozni és beleégetni az emberek agyába a lifetilt szót és ezt a módszert.

rengeteg támadás fog érni a jövőben fel vagyok rá készülve és várom is ezeket, de azzal nem árt mindenkinek tisztában lennie hogy aki velem vagy a tiltel akar baszakodni annak azért majd én is okozok majd néhány kellemetlen időszakot és abban mindenki biztos lehet hogy a végén én fogok nyerni mert én mindig nyerek, még akkor is amikor úgy tűnik legyőztek. ilyenkor veszek egy nagy levegőt és újraépítek mindent ha kell mert nem az elvesztett csaták száma számít hanem a megnyert háborúké.

októberben a legdurvább támadást kaptam amibe az egész tilt beleremegett. összehangoltan támadtak rám és egységesen, tökéletesen időzítve akkor, amikor külföldön voltam. mély ütés volt, komoly csapás számomra,mert olyanok árultak el akikről sosem gondoltam volna, aztán ahogy lenni szokott megjelentek a dög szagra gyűlő hiénák is, és az operett követőim is lekoptak, tudod akik csak akkor vannak melletted ha süt a nap és mennek a dolgok. aztán eltelt egy hónap, leraktam az uj lifetilt alapjait, és egy olyan gépezetet indítottam el egy olyan stábot tettem össze, amit folyamatosan fejleszteni fogok és ami 2 éven belül olyan tényező lesz az országban amit most még elképzelni sem tud senki. ez vagyok én ez a tilt ez a fajta erő viszi előre

dec 10 után mindenki látni fogja miről beszélek, és azt garantálhatom hogy 2013-ban hengerelni fog a tilt mert én az a típusú ember vagyok, aki nem szereti ha a kertjébe hugyoznak, és itt már messze nem csak rólam van szó, hanem azokról is, akikért én már felelősséggel tartozom, akik a tilt alá dolgoznak. akik velem együtt építik ezt az egészet.

rengetegen megkérdezik, hogy nem félek attól hogy a tilt földbe áll ? mert mi van ha nem jön be a fehérje business, ha nem veszi senki, ha a tilt nem más mint egy jól kinéző illúzió, egy brand amibe nagy fantázia van, de más a fantázia és más a valóság. a válaszom nagyon egyszerű. nem félek én semmitől. beáraztam a bukásomat is benne van a pakliban és ha így lesz felkészülten várom majd az érzést. nincs veszteni valóm. megyek előre és nem érdekel semmi. 94-ben a normandiai partra szállás 50. évfordulóján háborús veteránokat kérdeztek a ll. világháború legvéresebb csatáját túlélt veteránokat, hogy nem féltek-e harcba menni, holott tudták hogy mi vár rájuk. a válaszuk ennyi volt...

nem féltünk mi semmitől. tudtuk hogy meg fogunk halni de hittünk magunkban, hittük hogy jó ügyért harcolunk, és mindezt a hazánkért tesszük.

valami ilyesmit érzek én is. nagy csaták várnak rám és ezek a kezdeti támadások lófaszok sem ahhoz képest amik még várnak rám, de ez ilyen ha építesz valamit ezzel jár főleg ebben az országban. ezt csak így lehet, ezt ép ésszel nem lehet csinálni. őrültnek kell lenni és kockáztatni, folyamatosan pengeélen táncolni. én egy kibaszott idióta vagyok nem félek semmitől. a bukást beáraztam de ahol nagyot lehet bukni ott megvan az esély hogy mindent viszek. én most kockáztatok, a többit meg dobja a gép mert rulettkeréken az élet és mi dobjuk el a golyót.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifetltlight.blog.hu/api/trackback/id/tr64930927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása